اگر سطح کراتینین شما است 5.0 است که بدان معنی است که کلیه در حال سقوط
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین شما است 5.0 است که بدان معنی است که کلیه در حال سقوط

اگر سطح خود را از کراتینین است 5.0 است که بدان معنی است که کلیه ها CayendoSi سطح کراتینین شما است 5.0 است که به این معنی که کلیه در حال سقوط؟ بسیاری از بیماران از بیماری مزمن کلیه نگران کلیه های شما ترس از می کلیه خواهد caer.Usted دانم سطح کراتینین شاخص عملکرد کلیه است، بنابراین شما می توانید بگویید اگر کلیه شما در حال سقوط و یا ارزش کراتینین.

شما می دانید آنچه که ما از تعداد 5.0 می دانید؟

از کراتینین 5.0 ما می دانیم که کلیه ها در حد متوسط ​​آسیب دیده، و در حال حاضر این بیماری است را بر روی لبه مرحله 3 و 4، به طوری که تقاضا بیمار برای عمل در این زمان برای جلوگیری از بیماری بدتر است.

اگر سطح کراتینین شما است 5.0 است که به این معنی که کلیه در حال سقوط؟

اگر سطح کراتینین شما 5.0 است که قطعا بدان معنی است که کلیه های شما در حال حاضر در حال سقوط، بیماری در حال حاضر در نارسایی کلیوی بدون کنترل خوب بوده است، ممکن است شما را به صورت دیالیز. اما اگر شما می توانید به خوبی اداره کند، پیشرفت بیماری را می توان کند، حتی معکوس شود.

چه باید به شما برای جلوگیری از سقوط کلیه؟

در این مرحله، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این نوع از طب چینی است، اما نسبت به سنتی، امن تر و موثر تر است. همکاری با مواد مخدر غربی، این درمان می تواند کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز بیماری کلیه، حتی بازگشت به زندگی عادی.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: